<3

Idag har tvrummet blivit tapetserat klart :) Jätte snyggt !
Sen har jag tillbringat kvällen med Pernilla & Sofia, trevligt :)
Fick jätte söta bebis kläder av Pernilla & hennes mor, SNÄLLT! :)


Imorn blir de att åka in till Willys & stor handla med Baby, pernilla & tobbe.
Handla lite andra saker oxå, bebisen kommer ju snart ut .
Shit de är inte lång tid kvar nu, fattar inte hur tiden har gått så fort.
Och så måste jag sätta mig och skriva förlossningsplan oxå, lite svårt men de går nog med lite tur hehe.
Vet inte rikigt om jag vill ha ryggbedövning el inte, luftgas ska jag nog ta iaf,
sen får pojkvännen ge lite massage oxå.
Jag längtar efter att få börja träna igen, de ska bli så skönt.
Många promenader med barnvagnen kommer de bli, ujuj :) Hehe!
Ne nu ska jag vara lite social med Pernilla innan hon somnar hehe och innan jag får åka hem och sova.

Nattinatti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0