Ta bort förskylningen !

Vill inte att de ska rinna ur nästan och ögonen, urs !
Blev inge jeans & jacka idag.
Blev att tjocka i sig pizza istället med Baby, Pernilla, Tobbe & Morell itsället ^^ JÄTTE GOTT! jag lovar ;)
Imorgon blir de barnmorskan, shit snart kommer hon ut helt otroligt faktiskt ♥.
Här är dom namn jag vill ha :
  • Anni, ( dom två första bokstäverna i andreas & dom två första i Nicole )
  • Nelly
  • Nellie
  • Nova
  • Nadja
Men som sagt jag och min pojkvän kommer ju inte så bra överens om namnen, hehe.
Får se vad de blir.

Ne nu ska jag snart ta och lägga mig i soffan och käka filmjölk, flingor & banan
och kolla på Bröllopsfotografen. :)
P.S hehe jag har inte blivit så värst bar på att blogga än ;)



v.37+1, på denna bild.


v.37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0