härliga dag!

Ååh så härligt väder idag, men har ej kunnat vart ute min lilla trollunge har haft feber och tänder börjar växa, så innebär mycket gnäll och blöjbyten :) hehe.
Har iaf fortsatt lite med att rensa i rabetterna och diskat lite. Resten får bli imorgon.
Snart blir de att gå ut lite, måste ju ha frisk luft med :) så de blir att gå upp till pernilla enn sväng och hälsa på, sedan blir de att gå ut och gå med Sara, de ska bli trevligt ( jag får lägga av mede latheten) .


Någon som kan hjälpa mig med att designa bloggen eller iaf försöka förklara?

Kommentarer
Postat av: Sara

Kostade 349 kr , och jag har bara provat den. Så jag vet inte, 250 kanske?

2010-08-03 @ 14:58:27
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0