Det var ett tag sen..

Det var ett tag sen jag var inne nu, kanske är dax att uppdatera nu ;)
Min förlossning gick jätte bra, trodde att de skulle vara jobbigare ( men de var skit jobbigt då).
11 timmar tog det, för mig kändes det som en timme max sa de till min kille och han bara titta på mig och sa: är du knäpp eller? :) HAHA !

Lillan blir 3månader på frdeag, tiden går så fort <3
Känns som att de var en vecka sen jag kom hem från bb.
Hon skrattar för fullt och älskar att vara ute + att hon har redan vänt sig från rygg till mage. :)

Nu kommer snart älsklingen hem från jobbet då blir de några mackor sedan lägga sig och mysa, har verkligen längtat efter honom idag, lillan ligger redan för fullt och sover så sött.:)
Imorgon blir de att ta fina kort nere vid stranden, Sara är så duktig!

Sara Björck :)

Sara Björck :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Men fy vilket kort på mig. Haha. =) ses sen idag!

2010-06-08 @ 05:31:21
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0