Skriva av sig !

Hatar såna hära dagar.. Deppig & ledsen.
Jag bara ger och ger hela tiden, men får ingenting tillbaka?
Jag önska att allt skulle bli bra igen, men fasen inte.
Bara för att jag är mamma så ska ju inte jag bara ta hela ansvaret, man är två stycken.
Sitta hemma och ta hand om allt, börjar bli trött på de, samma sak varje dag.
Alla gamla dåliga minnen kommer upp hela tiden, trodde jag kunde försöka glömma men de går inte.
Både glad & ledsen samtidigt, så jävla jobbigt!
Olivia min trollunge skiner som en solstråle varje gång hon ser mig och de värmer verkligen.
Hon har fått in mig på ett nytt liv, ett bra liv.
Måste finnas till för henne hela tiden så all skit runt omkring får vänta (aldrig tas upp), får se hur de går med de andra.



Idag ska jag tvätta och så blir de vällingträning, bara en dag kvar nu och de går sisådär. Och den där jäkla sprutan gjorde ju inte de hela bättre.. får se hur midsommar blir.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0