Heja heja!

Hej alla vänner! 


Det här med att blogga tänkte jag att det skulle bli min nya grej, Hahaha... med en 5månaders liten prinsessa och en 7 årig stor prinsessa som kräver sig tid plus att man ska hinna allt annat i vardagen. Tror att dom flesta förstår mig. :) 

Hela helgen har vart underbart härlig. Alla ungar har vart hemma denna helg, för dom som inte vet så har jag en dotter sen tidigare på 7år, en dotter på 5månader och en bonus son på 8år. När dom stora barnen är hemma så brukar det oftast vara rent kaos, som består av skrik, gap, svordomar, uppkäftighet, bråk.... ja ren trots och gräns sättning. :)
Denna helg har det vart så lugnt, visst har det funnits stunder med tjat och så men inte alls lik dom andra gångerna. Så underbart, fler av dom! ❤️ 

Min stora flicka har spring tävling i söndags, hon kom 3a! ♥️👌🏻 så STOLT! Prispallen för första gången. 

Nej nu måste jag avsluta för denna gång, så det blir några timmar sömn innan den lilla vaknar 💋 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0